Office manager & ekonomiassistent

Dazy är en kreativ arbetsplats med fokus på trivsel för medarbetare och kunder. Att besöka Dazys nya kontor ska vara en härlig upplevelse, och till detta söker vi nu en ordningssam glädjespridare.

Som office manager på Dazy har du en central roll med stor variation. Du är en viktig del i att få vardagen på byrån att fungera samt att kollegor och kunder trivs på Dazy.

Arbetsuppgifter:

  • Välkomna besökare till kontoret med ett härligt bemötande.
  • Koordinera kundevents, interna aktiviteter och konferenser.  
  • Ordna frukost och fika (För tillfället måndagsfrukost och fredagsfika). 
  • Administration såsom fakturering, lönerapportering, kvittohantering mm. 
  • Ansvara för inköp och beställningar (t ex bläcktoners, kaffe, papper, tvål etc).  
  • Se till att lokalen och mötesrum alltid är i gott skick. 
  • Hantera post och leveranser.
  • Ha koll på att kaffemaskiner, printers, wi-fi, data- och konferensutrustning fungerar. 
  • Ta emot och göra felanmälningar till våra leverantörer.
  • Hantera larmkoder och nycklar. 
  • Svara i supporttelefon.

Vem söker vi?

  • Du har erfarenhet från att ha arbetat som kontorsansvarig, receptionist, ekonomiassistent eller med kundservice.
  • Gymnasieutbildning (gärna med inriktning ekonomi men inget krav). 
  • Mycket goda kunskaper i Officepaketet. 
  • Flytande i svenska och duktig på engelska. 

 

En viktig del av rollen är att ge våra kunder och besökare ett förstklassigt bemötande. Vi ser därför att du är en serviceinriktad glädjespridare med people skills!  Vi vill att Dazy ska vara en inspirerande och välkomnande plats för våra kunder och medarbetare. Därför är det viktigt att du har känsla för hur man skapar trivsel, är självgående och uppmärksammar och tar tag i saker som behöver göras.

Dina arbetsuppgifter är mycket varierande och förutsätter att du är prestigelös, flexibel samt trivs med variation. Du kommer jobba nära ekonomiansvarig och det är ett plus om du jobbat med ekonomi innan. Som person är du strukturerad, ansvarsfull och noggrann. Vidare ser vi att du har en god samarbetsförmåga, är kreativ och lösningsorienterad. För att trivas i rollen tror vi också att du gillar ett högt tempo. 

Tjänsten är heltid. Tillträde 1 maj 2020.

Skriv till work@dazy.se

Tvek? Lyssna på vår jobbsökar-playlist för att komma in i peppen:

Fråga chans på oss

Söker ni en digital samarbetspartner?
Ring oss på 08 – 545 633 00 eller maila till hej@dazy.se. Vi hörs!